Politehnica Timişoara şi-a prezentat astăzi principalii sponsori şi o parte din partenerii care s-au alăturat clubului de la începutul acestui sezon. Cu această ocazie a fost oficializată şi colaborarea cu domnul Cristinel Irinoiu, noul director de marketing al clubului şi totodată partener şi sponsor prin firma Kiki & Iri. La conferința de presă organizată în Sala Polivalentă din cadrul Bibliotecii Universității Politehnica Timișoara au mai participat Simon Pescari, președintele Consiliului de Administrație al clubului și Sorin Brîndescu, director executiv Politehnica Timișoara
„Am zis că este bine să prezentăm câteva informaţii, despre club, despre ce vrem să facem în continuare. Mai ales că, aşa cum bine ştiţi, din vară am avut o serie de schimbări, la nivel de staff, de conducere a clubului şi, mai mult, ne-am propus să oferim Timişoarei şi Timişului posibilitatea de implicare în acest club. Tocmai pentru a creşte împreună, pentru a promova tineretul din Timişoara şi din Timiş. În acest sens am adus şi o serie de modificări în ceea ce înseamnă modul sau abordarea clubului. Un prim pas e acela de a aduce între noi şi un director de marketing, care să se ocupe de relaţia cu mediul de afaceri din Banat. Să se ocupe cu imaginea, cu promovarea clubului şi totodată să promoveze tineretul din Banat. Persoana care se ocupă este colegul Cristinel Irinoiu, care este şi implicat în mediul de afaceri, în special în Timiş şi Timişoara, care este de fapt şi partener. Iniţial a venit ca partener al clubului şi a reuşit până în prezent să aducă o serie de parteneri importanţi pentru clubul nostru”, a declarat Simon Pescari, preşedinte CA al SSU Politehnica Timişoara.
„În primul rând, firma pe care o reprezint este Kiki & Iri, ea este pe spatele tricoului. Pe faţa tricoului este sponsorul principal, este Superbet, cu ocazia asta am reuşit să avem un sponsor de primă ligă şi le mulţumim pe această cale celor de la Superbet. Am mai reuşit să semnăm un parteneriat nou cu firma Egeria, din piaţa materialelor de construcţii, cu ProManucom, la fel din piaţa materialelor de consctrucţii, Gerald Gress-Premium, cel mai important distribuitor de gresie şi faianţă, tot pe această piaţă. Am reuşit să aducem şi parteneri din alt mediu de afaceri, în speţă pizzeria Napoleon şi cafeneaua Tucano. Iar ulterior s-a continuat parteneriatul cu sponsorii Mewi – lider naţional pentru utilajele agricole, cu firma Apuseana – cei care ne furnizează nouă apa la fiecare meci, STPT. Şi, în dimineaţa asta, am aflat că mai avem încă un sponsor nou – Profidemo, urmează să semnăm contractul zilele următoare. Eu îmi doresc să aduc cât mai mulţi oameni de afaceri şi cât mai multe firme. În special cele care-şi desfăşoară activitatea în Timiş şi în Timişoara. Şi ar fi bine ca clubul Poli să aibă cât mai multe firme din oraş şi, în acelaşi timp, suporterii, prin diferite pachete pe care le vom promova, să ajute şi financiar un pic clubul, vedem ce se poate face. Acestea sunt obiectivele mele. Fac această treabă benevol şi in acelaşi timp sunt şi sponsor”, a spus Cristinel Irinoiu, noul director de marketing al Politehnicii Timişoara.
„Echipa cu care am început din vară să reconstruim clubul e o echipă pasionată de fotbal, care-şi doreşte performanţă. Deşi ştim foarte bine că un club de fotbal înseamnă şi o afacere. Pe lângă această afacere trebuie să faci lucrurile cu suflet. O altă persoană care este foarte implicată şi care ne ajută în această construcţie este şi colegul Sorin Brindescu, care a acceptat să revină la clubul Poli, ca director executiv de această dată, ca să ne implicăm împreună, să construim clubul, aşa cum ne dorim, cu pasiune”, a adăugat Simon Pescari, care este totodată şi prorector UPT.
„Din noua postură în care mă aflu. E clar că lucrurile sunt mult mai complexe. Am trecut prin toate etapele fotbalistice, am fost jucător, antrenor şi acum sunt conducător. De la o etapă la alta, ca şi complexitate, lucrurile sunt mult mai dificil de realizat. E o nouă provocare, de manager, până la urmă managementul unui club este foarte important şi are mai multe componente, aspecte, pe care noi încercăm să le rezolvăm. Astăzi ne aflăm după o înfrângere a echipei mari şi toată lumea: Pfai, de ce am luat gol în minutul 93, de ce am pierdut un meci?! Şi infrângerea face parte din acest joc sportiv, din această competiţie. Dar noi privim lucrurile mult mai larg şi în perspectivă, ce putem noi să facem ca să dezvoltăm acest club. Desigur totul depinde de partea financiară. De aceea primul lucru e să ne echilibrăm financiar şi să găsim resursele ca să putem să ne dezvoltăm. De asemenea, o provocare mare de tot este infrastructura sportivă, pe care o avem în vedere, cum putem să o îmbunătăţim. Probabil că ştiţi, baza Adrian Stoicov este dată către CNI, dar am reuşit să reactivăm un teren de acolo pentru clubul nostru. E o provocare faptul că Dan Păltinişanu, casa noastră, unde ne antrenăm zi de zi, se va demola, şi automat o să avem nişte lipsuri în ceea ce priveşte terenul de antrenament, vestiarele, infrastructura de refacere după jocuri. Încercăm şi aici să găsim soluţii (…)”, a precizat Sorin Brîndescu, directorul executiv al alb-violeţilor.
Mai multe declaraţii de la conferinţa de presă de astăzi sunt disponibile în clipul video de pe canalul YouTube al clubului nostru.